måndag 12 november 2012

I en riktig dagbok av det här slaget ska man väl kommentera nyhetsflödet också.
Jag är lite orolig för SAS. Har återvänt till SAS som är halvbilligt jämförelsevis, men däremot bra. Ryan skrämmer mig. Är liksom värre än att gå på Ikea, tycker jag.
Men nu verkar det ju inte gå längre (SAS).
Jag får väl vänta lite med nästa biljettköp.

Annars DIMMA. Topparna på de närmaste höghusen syns inte, Kinakvarteren borta och Sacré Cœur ska vi inte tala om, inte ens Notre Dame syns. Halva svarta höghusuniversitetet.
Och skola igen, vanliga vägen genom parken. Den var tom sånär som på vissna löv.
Ingenting hände på vägen. Det luktade stekt kött utanför en förskola. Det var nog allt.
Inte klokt egentligen. Man kan gå genom en relativt stor stad i en knapp halvtimme och inte se någonting.

Och så har jag lagt upp en ny version av romanen i samma program men med extremt förenklad ram. Nu kan jag i alla fall inte skylla på tekniken. Om det blir dåligt, alltså.
Fast det har jag nog aldrig gjort, faktiskt.

Nu hörde jag ljudet av ett mail som gick iväg från telefonen. Kanske kan jag lägga in en bild av DIMMAN. Hej.

Inga kommentarer: