fredag 23 september 2011

Favicon

Hoppsan, det blev litet. Grejen är den att jag hittade en ny funktion hos blogger. Favicon, stod det högst upp. Man kan, istället för blogger-b pilla in en egen bild. Den här har jag själv gjort, det är en bild av Eiffeltornet som finns i min roman.
Först var den för stor, då krympte jag den, till den här storleken. Sen var den inte kvadratisk! Så då går det inte i alla fall, men jag ska nog hitta någon annan bra bild och göra den fyrkantig och sen ha den som favicon.
Frågan är vad det ska vara. En rolig bild på ett par rullskridskor, kanske. Eller ostmaskar eller något annat som man inte vet vad det är riktigt.
Jag har en bra bild på handikapptänder, nånstans. Den kanske jag tar.
Funderar på att vid tillfälle publicera hela den historien, det kanske kunde vara en idé. Historien om handikapptänderna, Hallonskurken med mera.

Till slut la jag till den som profilbild.

8 kommentarer:

Karin S sa...

Och nu måste jag testa att kommentera. Bara för att se hur det blev.

Karin S sa...

Ja, det är inte stort.

Karin S sa...

Nej, stort är det inte. Men det LYSER.

Karin S sa...

HEHE, tror du att det syns? Blindstyre!

Gabrielle Björnstrand sa...

Ser ut som det eiffeltorn min mormor hade med sig från en resa, stod på hennes sybord, tillsammans med manicken piss, och vad det nu var; (inga handikapptänder i alla fall!)

Karin S sa...

Manicken piss?

Gabrielle Björnstrand sa...

Karin, det vet du väl, lille gossen som står och strilar för jämnan i Bryssel....

Karin S sa...

Okej.

Fattar. Har sett på bild. Som Lille Havsfruen, typ. Sett på riktigt. Och Eiffeltornet.