söndag 24 april 2011

Frågor

Hej Malin, Lessen att jag är lite tjatig, men jag har som sagt en träningsskada och det är axeln som liksom skakar när jag springer. Och det gör ont. Nu säger jag till barnen att det är en idrottsskada och de hånler. Men, helt ärligt, om man idrottar (springer) och kardanen håller på att lossna så måste man väl kalla det en idrottsskada?
Hur vet man att man är bra tränad?
Du skriver nämligen det. Bra tränad, skriver du. 
Jag tänker verkligen inte springa några maraton för det verkar alldeles för jobbigt men jag vill gärna ha t-shirten. Därför kanske kanske jag anmäler mig.

Vänligen (som folk nuför tiden avslutar sina brev, något jag menar är HELT FEL, Vänligen ställ skorna här är rätt)

Sven:Bertil - det blev också fel, ingen stavar väl Sven-Bertil med kolon? Men nu gör jag det. Sven kolon Bertil, det betyder Sven den coole Bertil. Som Harald Blåtand eller Carl XVI Gustav

Märks det att jag har lite tråkigt? Ja, jag trodde väl nästan det. Så här är det när man har tråkigt, man tjatar om samma gamla skador och kommer på nya ord för dem bara. Har annars en kanonidé till en roman, som jag alltså inte tänker skriva. Men först ska jag rita ett hus. Hej.

Inga kommentarer: