fredag 22 oktober 2010

Fredag

Det har varit dåligt här med uppdateringarna och nu kan jag meddela att det med största sannolikhet kommer att bli ännu sämre. Men inte totalt värdelöst, för det blir det aldrig.

Jag tror inte att jag gjort någonting av allmänt intresse. Köpt en ny ugn, det var ett äventyr, modellen vi ville ha fanns bara på Darty i Aubervilliers - norr om stan och en annan värld. Men jag fick hem den.
Nu ska jag göra lasagne, tror jag. Det kan man göra om man har ugn, nämligen. I och för sig kan man väl utan också men då blir den inte gräddad.
Jaja.

Annars är här kallt, frost i rännstenen på morgonen och vi har skaffat varma kläder.
Jag tycker att allting går sakta utom själva livet som rusar på i jädra fart. Är det en allmän uppfattning?

Märker att om jag inte postar så gott som omedelbart så hamnar även detta inlägg i kategorin opublicerade.
Hej.

2 kommentarer:

Helena von Hofsten sa...

"Annars är här kallt, frost i rännstenen på morgonen och vi har skaffat varma kläder." En sådan underbar mening i all brådska. Det räcker. Vi har hela bilden klar för oss. Dunjackan väntar.

Karin S sa...

Jo, den gör väl det. Vintern väntar.