onsdag 14 januari 2009

Jag borde bli pr-konsult?

Helt klart att jag kunde bli media-rådgivare, om man läser detta. Karln har rätt i det mesta utom möjligen att traditionella kulturredaktioner legat lågt därför att de "kan" det här. Nej, de struntar i det för Marklund tillhör inte deras miljö. Skvallerfaktor noll för dem. Så enkelt är det.
Sen vet jag inte om det tjänar så mycket till att "varna" "traditionella" media. Jag ser ytterst få undantag i svenska media, vilket medium har tillräcklig integritet för att strunta i den här pseudohändelsen?
Det kan man inte ta reda på förrän stormen har bedarrat. Men vi kommer att få mer. Marklund har inte betalt tevelicensen? Marklund har haft svart städerska? Marklund har inte gett en andra chans åt någon annan som förtjänade den?
Jag lovar. Mer kommer.

Inga kommentarer: