måndag 15 december 2008

Torn och julklappstips

Kollar gamla foton. Har nämligen köpt nya batterier till kameran så det finns hopp för nya foton. Ännu inte existerande foton.
Det här med svart bakgrund är ju till för att foton ska komma till sin rätt.
Så då får jag väl göra något åt det, tänker jag.
Nu måste jag nästan försöka hitta min tornfilm igen...

Jo, om man är haj på det här med media så ska man tydligen publicera listor så här års. Jag har aldrig riktigt förstått mig på den grejen men nu medverkar jag ändå till en sån här lista. Julklappstips. Trogna läsare av bloggen har redan sett tipsen, men även andra tipsar där, så det kan ju vara värt det.

2 kommentarer:

Bernur sa...

Åh! Både Lispector och Némirovsky! Så underbart!

Karin S sa...

Tack, Björn. Jag tror att du skulle gilla även Andersson, faktiskt. Även om han är helt annorlunda.